Экологиялық саясат

TOYOTA ФИНАНС

КОМПАНИЯНЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ҚОРҒАУ САЯСАТЫ

ISO 14001 экологиялық менеджмент жүйесі


Toyota компаниясы әлемдік сұраныстарға жауап бере отырып, өз алдына бірқатар міндеттер қойған, олардың ішінде экологиялық мәселені «басты бұрышқа»  қою, автомобильдерді өндірудің, пайдаланудың және кәдеге жаратудың барлық сатыларында қоршаған ортаға әсерді азайту, сондай-ақ жаһандық және өңірлік ауқымдағы басқа да міндеттер. Осылайша, жаһандық ауқымдағы қоршаған ортаны қорғау саласында әлемде алғашқы болып жұмыс істей бастады. Қоршаған ортаны қорғау бойынша қозғалысқа компанияларды көптеп тарта отырып, Toyota компаниясы әлемді таза, қауіпсіз етуге және болашақ ұрпақ үшін табиғатты сақтауға ұмтылады.  Toyota-ның барлық бөлімшелерінде қоршаған ортаны қорғау жұмыстары жоғары деңгейде жүргізілуі үшін компания экологиялық басқарудың орталықтандырылған жүйесін жасап, оны әр жолы өз бөлімшелерін сертификаттаумен растап шығарды.

Стандартқа енгізілген жаңартулардың маңыздылығын түсіне отырып, Тойота Центр Жетысу экология және қоршаған ортаны қорғау саласындағы қазіргі заманғы үрдістерді ұстануға ұмтыла отырып, өз алдына стандарттың жаңа нұсқасына көшу міндетін қойды. Экологиялық саясат.

ISO 14001-Қоршаған ортаны қорғауға мүдделі компаниялар өз еркімен орындауға міндеттенетін халықаралық экологиялық стандарт.

Стандарттың жаңа нұсқасы алдыңғыдан айтарлықтай ерекшеленеді, бұл ұйымның контексті, өмірлік цикл, тәуекелдер мен мүмкіндіктер, сондай-ақ басшылықтың көшбасшылық мәнін күшейту және экология саласында белгілі бір нәтижелерге қол жеткізу қажеттігі сияқты ұғымдарды енгізуде көрсетілген; стандарт бойынша экологиялық менеджмент жүйесін енгізетін және қолдайтын ұйымдарда қоршаған ортаны қорғау және жүйені тұрақты жақсарту жөніндегі міндеттеме пайда болған.

Стандартқа енгізілген барлық өзгерістерге қарамастан, біздің компания басшылығы мен қызметкерлерінің қатысуымен экологиялық менеджмент жүйесін жаңарту бойынша ауқымды жұмыстар жүргізілген.

Бүгін біз 2015 жылдың жаңа редакциясында ISO 14001:2015 халықаралық стандарты бойынша қайта сертификаттық аудит сәтті өткені туралы хабарлауға қуаныштымыз.

Барлық енгізілген іс-шаралардың стандарт талаптарына сәйкестігін сертификаттау органы, «Еуропа, Таяу Шығыс және Африка Ллойд регистр» (Lloyd’s Register EMEA) қоғамы растаған.

Біз біздің компаниямызда қоршаған ортаны үздіксіз қорғау мақсатында әрекет ететін экологиялық менеджмент жүйесін дамытуға және жақсартуға ұмтылуымыз туралы ашық мәлімдейміз. 

Осы сертификатты алу біздің компания қоршаған ортаға қамқорлық жасайтынын және табиғи ресурстарды тұтынуды азайту арқылы қоршаған ортаны қорғау бойынша үздік әлемдік тәжірибені пайдалана отырып, қалдықтарды басқару арқылы оған әсер етуді азайтатынын растайды. Біз қоршаған ортаны қорғауды әлеуметтік үлес ретінде қарастырамыз және біздің клиенттерімізбен және басқа да қоғамдық ұйымдармен белсенді жұмыс істей отырып, қалдықтарды өңдеуге бағытталған қоғам құру үшін барлық қадамдарды жасаудамыз. «Toyota Tsusho Kazakhstan Auto»  ЖШС экологиялық менеджмент жүйесін сертификаттау саласы «Автомобильдерді, ілеспе тауарларды бөлшек және көтерме сату, сондай-ақ сатудан кейінгі қызмет көрсетуді қамтамасыз ету».

 
 

 

ТОЙОТА-ның  ЖАСЫЛ АЙЫ

 

2018 жылдың шілде айында Toyota корпорациясы жыл сайын бүкіл әлем бойынша өткізетін «Жасыл ай» аясында «Toyota Tsusho Kazakhstan Auto» ЖШС дилерлік орталықтары экология тақырыбына арналған бірқатар іс-шаралар өткізді.

 

 

Toyota Tsusho Kazakhstan Auto қызметкерлері «эко-марафон» аясында қоршаған ортаның қазіргі проблемаларына және дұрыс экологиялық мінез-құлықты қалыптастыру үшін оларды шешудің ықтимал тәсілдеріне адамдардың назарын әр түрлі акциялармен аударуға тырысқан. 

Біз Қазақстан Республикасы тұрғындарының қоршаған ортаға ұқыпты қарау қағидаттарын қалыптастыруға және қадамдардың бірі ретінде – полиэтилен пакеттерін экологиялық қағазға ауыстыра отырып пайдалануды барынша азайту болып табылады. Экологтар супермаркеттер мен бір реттік тауарлар пакеттерінен аулақ болуға кеңес береді - полиэтилен және пластик қоқыс тастайтын жерлерде ұзақ жылдар бойы ыдырауы мүмкін, ал оларды өртеу кезінде күйдіргіш қара түтін бөлінеді. Қоқыстарды пайдалануды айтарлықтай азайтуға экопакет ұстау мүмкіндік береді, сондықтан біз ақысыз негізде Алматы қаласының ірі супермаркеттеріне 10 000 экопакет ұсындық. 

Сонымен қатар Тойота Жетісу және Алматы Лексус автоорталықтарының қызметкерлері мен клиенттерінің бірлескен күшімен 100 бұта отырғызылды.

 

 

Осы акцияға қатысушылардың өз «Отбасылық» ағашын отырғызу және Алматы қаласын көгалдандыру мен абаттандыруға өз үлестерін қосу мүмкіндігі болды.

Балалар үшін өздерінің шығармашылық қабілеттерін жүзеге асыра алатын арнайы аймақ қарастырылған. Әр адам қоршаған ортаны қорғауға өз үлесін қосты. Бұталар отырғызу экологиялық ортаға біздің үлесіміз және бүкіл әлемдегі осындай TOYOTA іс-шараларының бір бөлігі болған.

Дәстүрлі түрде Тойота Жетісу мен Тойота Атырау қаласында  жыл сайынғы «Болашақтың жасыл және таза ғаламшары» атты балалар суретінің байқауы өтті. Сурет мазмұны байқаудың негізгі тақырыбына сәйкес болуы керек, ол жасыл қала, таза ғаламшар, қаладағы жануарлар, қаланың экологиялық ортасы сияқты тақырыптарды қозғайды. Өткізілетін конкурстың мақсаты мен міндеттері балалардың назарын қоршаған ортаны сақтау мәселелеріне аудару, экологиялық дүниетанымды қалыптастыру және экологиялық мәдениет деңгейін арттыру, белсенді азаматтық ұстаным, табиғатқа ұқыпты және мұқият қарау, сондай-ақ шығармашылық қабілеттерін, қиялын және қиялын дамыту болып табылады. Жеңімпаздар Marwin балалар тауарлары дүкенінен сертификаттармен марапатталды.

Сіз «.... дейін және одан кейін» сияқты фотосуреттердің жанрларын білесіз бе? Мысалы, макияжға дейін және кейін немесе стилисті шоппинг-турға дейін және кейін фотосуреттер. Тек біздің челлендж айналаға қарап, экологияға қамқорлық жасауға бағытталған - ластанған учаскеде селфи жасау, табиғаттың бір бөлігін тазалау және атқарылған жұмыс аясында селфи жасау. Селфидің пайдалы тұстары бар екенің түсіндік - табиғат үшін пайдалы. Міне, осындай фотосуреттерді біз Instagram және Facebook-да кепілді жүлде үшін жазылушыларға салуды ұсындық.

Сонымен қатар, бір ай бойы макулатураны жинау жұмыстары өткізілді. Негізгі міндет - бұл адамдардың назарын ресурс үнемдеуге аудару, табиғи ресурстарды пайдаланудың ысыраптылығы туралы ойлануға, сондай-ақ қалдықтарды қайталама қайта өңдеуді дамытуға үлес қосу. Өйткені 1 тонна макулатура 10 ағашты кесуден сақтайды, олар 30 адамға оттегі бөледі, 1000 кВт электр энергиясын және 20000 литр тұщы суды үнемдейді. Біздің клиенттер макулатураны әкеп, Тойота Жетісудан естелік кәдесыйлар алды. Біз жиналған макулатураны «KAZAKHSTAN WASTE RECYCLING» ЖШС өңдеуге бердік.

 

Ал Тойота Атырау Центрімен Орал жағалауын тазалау бойынша экологиялық акция өткізілді. Нәтижесінде акцияға қатысушылармен 100-ден астам қоқыс жиналып, сұрыпталып, қайта өңдеуге берілді.

Біздің «Эко-марафонның» негізгі мақсаты - тұрақты даму, экологиялық білім беру және халықты ағарту, жауапты тұтынуды тәрбиелеу, белсенді азаматтық ұстанымды көрсету және кейінгі ұрпақ үшін қоршаған ортаны сақтауға ұмтылу, сондай-ақ Қазақстан Республикасында «Жасыл кәсіпкерлікті» дамытуды ынталандыру.

Тойота Жетысуда "Жасыл Ай", маусым 2016



Маусым айында дәстүрлі түрде «Тойота Жетісу» жыл сайынғы «Жасыл ай»  акциясын өткізді.

Акция қоршаған ортаны қорғаудың маңыздылығына жұртшылықтың назарын аудару үшін клиенттерге тақырыптық шоколад ұсынумен басталды.

 

 

5 маусымда Дүниежүзілік қоршаған ортаны қорғау күні мен Жасыл Ай 2016 аясында Тойота Жетісу КидсЛаб  бірге балаларға арналған қызықты іс-шара өткізілді. Балаларға табиғатты қалай сақтау керектігі туралы айтылды, танымдық фильм көрсетілді, ол онымен үйлесімді өмір сүру деген не екенін түсіндірілді. Балалар «қоқыстарды» сұрыптауды үйренді, қайта өңделген қалдықтардан жаңа нәрсе дайындауға болатынын білді, өздерін болашақтың экологиялық таза көлігінің дизайнерлері ретінде көрсетті: өңделген картоннан жасалған түпнұсқа автомобильдерді бояды. Әрине, балалар іс-шарасы конкурстарсыз және сыйлықсыз өткен жоқ.

 

 

Маусым айында Тойота Жетісу көрсету залында ғаламшар бетің адамдардың ластау бойынша  жасаған іс-әрекеттері туралы танымдық ролик көрсетілді. Бұл қысқа метражды әлеуметтік фильм біздің өміріміздің барлық болмысын бейнелегендіктен, тіпті ең күмәнді көңіл-күйлі адамдарды ойлануға мәжбүр етті.

 

 

06 Маусымда Тойота Жетісу Тойота Атырау мен Алматы Лексусымен бірге «Жер Сағаты» акциясына қосылды. Сағат 12.00-ден 13.00-ге дейін автоорталықтардағы барлық электр құралдары сөндірілді. Жер сағаты (ағылш. Earth Hour) - Дүниежүзілік жабайы табиғат Қоры (WWF) өткізетін жыл сайынғы халықаралық оқиға. Бұл акция барлық жеке тұлғаларды, ұйымдарды, мектептерді, муниципалды білім беруді, коммерциялық мекемелерді — жарық пен басқа да электр құралдарын (өмірлік маңызды құралдардан басқа) бір сағатқа өшіруге шақырады. Айта кету керек, «Жер сағаты» - бұл, ең алдымен, табиғатқа ұқыпты қарау, ғаламшарымыздың климатын сақтау және оның шектеулі ресурстарына қамқорлық жөніндегі шешуші шараларға қоғамдық шақыру.

 

 

25 маусым күні біздің делдал орталығының қызметкерлері Медеу қаласында қоқыс жинау және ағаш отырғызу іс-шарасына қатысты.
Осы акция барысында 150 қайың және шырша көшеттері отырғызылды.

 

 

 

Тойота Жетысу «Жасыл ай» акция аясында Toyota-ның жаһандық экологиялық мақсаттары мен міндеттерін қолдай отырып, қоршаған ортаны қорғау саласындағы іске адалдығы мен экологиялық саналығын көрсетті.

 

Тойота Жетысуда «Жасыл Ай», 2015

 

Жыл сайын Тойота Жетісу Центрі TOYOTA компаниясының «Жасыл ай» Дүниежүзілік акциясына белсене қатысуда. 2015 жылғы «Жасыл ай» тақырыбы: «Табиғат және биоалуантүрлілік».
Биологиялық әртүрлілік бүгінде тез арада жойылуда. Өсімдіктер жойылып, жер бетінен жануарлар мен ормандар жоғалуда.

Көп жағдайда, кінә - адамның белсенді қызметі болып табылады. Салдары туралы ойламай, адамзат жануарларды, өсімдіктерді, саңырауқұлақтарды жойып, қалалардың құрылысымен, өнеркәсіптің дамуымен олардың табиғи тіршілік ету ортасын бұзуда.


Біздің әрқайсымыз жағдайды өзгерте аламыз. Қоршаған ортаны қорғауға өз үлесімізді қосайық,  сондықтан «Жасыл ай – 2015» ұраны: «Болашақ үшін табиғат сыйлықтарын сақта және көбейте біл!».

Автомобильдің қоршаған ортамен өзара іс-қимылы оның өмірлік циклі бойы жүреді: тұжырымдама мен жобалаудан бастап, тұтыну қасиеттерін жоғалтқан автомобильді пайдалану мен кәдеге жаратуға дейін.


Жұмыс істеп тұрған автокөлік қозғалтқышы атмосфераға шығарылымдар көзі болып табылады, біз дем алатын ауаның химиялық құрамына және жаһандық масштабта климаттың өзгеруіне теріс әсерін тидіреді.


Маңызды мәселе – бұл әсерді қалай төмендетуге болады? 


Тойота үшін қоршаған ортаға осындай әсерлерді азайту - көптеген жылдар бойы қызметтің басым бағыттарының бірі. Компанияның экологиялық саясаты болашақта жаһандық экономикалық ойлаудың негізі болатын тұрақты даму тұжырымдамасының бір бөлігі болып табылады.  Қоршаған орта үшін зиянсыз жүз пайыз кәдеге жарату мүмкіндігі бар автомобильдерді құру - таяудағы жылдары Тойота үшін басым міндет.
Экологиялық мәселелерді талқылау ірі компанияларға өз қызметінде қоршаған ортаға қамқорлық жасау мен тұрақты өнеркәсіптік және экономикалық өсуді үйлестіру қиынға соғады. Бұл мәселедегі дәстүрлі ұстаным - компания осы мақсаттардың біріне бір уақытта ғана қол жеткізе алады, бірақ ешқашан – екеуіне емес. Тойотаның корпоративтік дәстүрі - қол жетпейтінге жеткізу. Сондықтан да компания экономикалық және экологиялық көрсеткіштердің үйлесімді өсуіне ұмтыла отырып, экологиялық бағытта белсенді жұмыс істейді.

«Тойота Центр Жетысу» «Жасыл ай», маусым 2014

 

1973 жылы Тойота Мотор Корпорэйшн маусым айын «Жасыл ай» деп жариялаған. 2003 жылы «Жасыл ай»  бағдарламасына «Тойота Мотор Еуропа» компаниясы қосылды. 2011 жылдан бастап «Тойота Жасыл айы» Қазақстанда да өтуде. Науқан БҰҰ-ның Дүниежүзілік қоршаған ортаны қорғау күніне орайластырылған (5 маусым). Бұл акция Қызметкерлер, Серіктестер мен Клиенттер үшін тақырыптық іс-шаралар өткізуді көздейді. Негізгі мақсат - қоршаған ортаны қорғау мәселелеріне жұртшылықтың назарын аудару. Өзінің экологиялық сауаттылығын арттыра отырып, адамның қоршаған ортаға әсері туралы көбірек біле отырып, күнделікті өмірде экологиялық мінез-құлық дағдыларын қолдана отырып, оған өз балаларын оқыта отырып, әркім табиғатты сақтауға үлес қоса алады.



2011 жылғы жасыл айдың тақырыбы бүкіл әлемдегі Тойота компаниялары үшін: «Ресурстарды ұтымды пайдалану: аз қолдан, жақсы өмір сүр» болды.
2012 жылы Жасыл айдың тақырыбы «Су ресурстарын қорғау» деп жарияланған.
2013 жылы Жасыл айдың негізгі бағыты болып «Барлығы үшін таза ауа» таңдалды.


Биылғы жылы: «Циркулярлық экономика. Ресурстар мен қалдықтарды тиімді пайдалану».



Қоршаған ортаны қорғау және ресурстарды тиімді пайдалану - әрбір заманауи адамның парызы. Баламалы энергия көздері, экологиялық өндіріс, гибридті автомобильдер, инновациялық экоматериалдар,биоотын, энергия үнемдейтін технологиялар - шыңайы. Болашақта әлемді қалай көргіңіз келетінін ойланыңыз! Белсенді, «Жасыл» болыңыз, болашақ ұрпақ үшін табиғатымызды бірге сақтайық!